ECF CAMERIMAGE / branding

nazwa / imię

ECF CAMERIMAGE / branding

autor / specjalizacja

TOFU Studio

kategoria

Forma

edycja konkursu

2020/2021

opis

W ramach zamkniętego konkursu dla Europejskiego Centrum Filmowego CAMERGIMAGE, przygotowaliśmy koncepcję brandingową opartą na prostym przetworzeniu formy ekranu, kadru powiązanych i określających od dawna festiwal CAMERIMAGE. Dodatkowo logo formą nawiązuje także do architektury. Znak wykorzystujący variable fonts ma celowo niezdefiniowaną i niejednoznaczną formę, z płynnie zmieniającą się perspektywą która daje dużo możliwości szczególnie w sferze filmu oraz animacji. Dodatkowo stwarza możliwość elastycznego i kreatywnego wykorzystania we wszelkiego rodzaju printach i materiałach 2D, nie zatracając zupełnie nic ze swojej tożsamości. Całość wspiera przygotowany także w oparciu o zmiany perspektywy Key Visual. Konkurs został finalnie nierozstrzygnięty.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

STGU