Admind Culture Book

nazwa / imię

Admind Culture Book

autor / specjalizacja

Admind

kategoria

Idea

edycja konkursu

2020/2021

opis

Admind Culture Book to wyjątkowa publikacja, która przybliża odbiorcom naszą historię, misję, kulturę organizacyjną, a także wartości marki. Przygotowaliśmy ją z myślą o dwóch grupach odbiorców. Z jednej strony Culture Book służy wszystkim osobom związanym z Admind, ponieważ gromadzi w jednym miejscu najważniejsze informacje na temat firmy. Praca nad nim pozwoliła nam uporządkować wiedzę o organizacji, zmapować elementy, których w niej brakuje, i dała bezcenną wiedzę o nas samych i o tym, jak nam się pracuje. Z drugiej strony stanowi on doskonałe narzędzie rekrutacyjne. Osoby potencjalnie zainteresowane dołączeniem do naszej firmy dowiedzą się, jacy ludzie w niej pracują i co jest dla nich ważne. Pozwoli im to ocenić, czy pasują do nas osobowościowo. Wyjątkowość naszej publikacji wynika z faktu, że jesteśmy zróżnicowani pod względem kulturowym – mamy siedziby w Polsce, Amsterdamie, Odessie i Bangkoku. W Culture Booku udało nam się wyeksponować tę różnorodność, a zarazem pokazać, że jako organizacja mówimy wspólnym głosem i wyznajemy te same wartości. Poza tym naszym zadaniem jako agencji brandingowej było dobre zaplanowanie dokumentu pod względem spójności, typografii czy możliwości rozwoju – wierzymy bowiem, że ta publikacja powinna ewoluować wraz z rozwojem firmy. Od samego początku pracy nad tym projektem towarzyszyło nam założenie, by każdy z członków naszego zespołu mógł się zaangażować w powstawanie Culture Booka. Podstawową i najbardziej spektakularną częścią publikacji są ilustracje, przygotowane przez projektantów ze wszystkich biur Admind. W efekcie powstała ponadstustronicowa książka pokazująca w pełni naszą różnorodność, wypełniona treścią, ilustracjami i dizajnem. Admind Culture Book to tak naprawdę nie jedna książka, ale spójny zestaw, na który składają się: główna publikacja (6_Admind_Culture Book.jpg) opisująca nas i nasze idee, Admind Insight (2_Admind_Culture Book_okladka i Insight.jpg), czyli Admind widziany oczami jego pracowników, oraz dwustronny plakat (7_Admind_Culture Book_plakat.jpg), który stanowi jednocześnie obwolutę całości. Dla wszystkich zainteresowanych, poza wersją drukowaną Culture Booka, dostępna jest również wersja interaktywna, którą sukcesywnie rozwijamy, dodając między innymi animowane wersje ilustracji: https://indd.adobe.com/view/2e653350-6b29-42e9-b3d4-c6590f7c949d

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

STGU