Identyfikacja wizualna charytatywnej aukcji "Refugees Welcome 2021" dla Fundacji Ocalenie i Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.

nazwa / imię

Identyfikacja wizualna charytatywnej aukcji "Refugees Welcome 2021" dla Fundacji Ocalenie i Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie.

autor / specjalizacja

deal design • studio

kategoria

Impakt społeczny

edycja konkursu

2020/2021

opis

Deal design • studio po raz drugi odpowiedzialne było za projekt identyfikacji wizualnej dla charytatywnej aukcji sztuki “Refugees Welcome” organizowanej przez Fundację Ocalenie i Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie. W roku 2021 położyliśmy nacisk na projekt, który będzie zróżnicowany, wyrazisty i pozwoli silniej oddziaływać w przestrzeni internetu. Zależało nam na budowaniu w polskim społeczeństwie pozytywnego przekazu dotyczącego tematyki uchodźczej w opozycji do narracji jaka obowiązuje aktualnie w dyskursie politycznym. Uważamy, że naszym obowiązkiem jako projektantek i projektantów jest aktywne zaangażowanie i praca na rzecz słabszych i wykluczonych! Zaprojektowaliśmy serię plakatów, katalog, animacje, elementy towarzyszące wystawie: broszurę informacyjną, wall text, metryczki, oraz elementy strony internetowej i grafiki do SM. typografia: Iskry, Kompan → Laic Type Foundry druk: sitodruk, druk cyfrowy nakład: 45 egzemplarzy rok: 2021 projekt dla: Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Warszawie, Fundacja Ocalenie koncepcja i projekt graficzny: deal design • studio / Jan Diehl Michałowski, Jakub Olejnik, Martyna Rudnicka, Tomek Wróbel fot.: Martyna Rudnicka / Marta Ejsmont

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury, uzyskanych z dopłat ustanowionych w grach objętych monopolem państwa, zgodnie z art. 80 ust. 1 ustawy z dnia 19 listopada 2009 r. o grach hazardowych.

STGU